Ferran Teixidó, alcalde del Brull, presidirà la Mancomunitat La Plana
El ple de constitució dels òrgans de govern de la Mancomunitat La Plana per aquesta legislatura es va fer a Malla, a les tres de la tarda a sala de plens de l'ens i va reunir els representants polítics dels dotze municipis que la conformen: Aiguafreda, Balenyà, El Brull, Folgueroles, Malla, Muntanyola, Sant Martí de Centelles, Santa Eulàlia de Riuprimer, Seva i EMD Sant Miquel de Balenyà, Taradell, Tona i Viladrau.
L'Assemblea General és el màxim òrgan de govern i administració de la Mancomunitat La Plana i està integrada per 24 vocals, representants dels ajuntaments mancomunats (dos per municipi) elegits pels seus respectius plenaris.
Els representants de l'Assemblea van votar a Ferran Teixidó com a nou president amb 21 vots a favor, 2 abstencions i 1 absència. I es designà l'exalcalde de Seva Xavier Rierola com a vicepresident, el qual d'aquí a dos anys s'alternarà la vicepresidència amb Xavier Rovira, alcalde de Santa Eulàlia de Riuprimer.
Acompanyant Teixidó i els vicepresidents alterns Xavier Rierola i Xavier Rovira, la Junta de Govern de la Mancomunitat La Plana estarà formada per Dolors Riesco, de l'ajuntament de Malla; Xavier Sabata, de l'ajuntament de Muntanyola; Joan Canó, de l'ajuntament de Taradell, i Marta Muntadas, de l'ajuntament de Tona.
Teixidó va expressar el compromís de “treballar per tots els municipis que formen la Mancomunitat” i les ganes de gestionar aquest organisme que és un “apèndix imprescindible pels governs local”.
Abans de finalitzar l'acte es va lliurar als assistents la memòria de la legislatura passada i es va llegir la carta oberta que Anna Magem, fins ara alcaldessa de Balenyà i presidenta de la Mancomunitat La Plana, va deixar a tots els nous membres de l'ens.