Aquest taller explicarà des d'una vessant molt pràctica, diferents tècniques innovadores que, aplicades al comerç, milloren el procés de compra del consumidor i el valor que dóna la clientela a cada establiment.
En aquest sentit, s'explicaran diferents tècniques d'exposició dels productes en els lineals (tant en vertical com en horitzontal), estratègies de persuasió i de captació de l'atenció de la clientela. També es posarà èmfasi en la tipologia de cartelleria més efectiva, en el contingut dels missatges, en les zones per la seva millor ubicació, etc.
A banda, s'exposaran diferents tècniques per a l'aparadorisme i, també, per la distribució de producte al llarg de tota la botiga. Per tant, s'incidirà en les zones fredes i càlides, en la psicologia del consumidor i en com actua davant un procés de compra. El prisma que es donarà a la formació serà multisectorial i, per tant, podran inscriure's qualsevol tipus de comerç o empresa de serveis.
Ponent : Jordi Bacaria , economista
Inscripcions clicant a aquí