Formació pràctica en la que es sortirà amb un petit pla de màrqueting adaptat a cada projecte. Sobretot es treballaran aspectes: Com posar preu als meus productes i/o serveis? Quins canals són els més adients pel meu perfil de clients? Quina és la base de la meva estratègia de comunicació? Contingut:
Recollim la nostra proposta de valor i el nostre model de negoci. 1. Quins són els elements claus d´un pla de màrqueting?
2. Què ens cal per què ens comprin?
Ponent: Carme Sáez, MBA per EADA i llicenciada en Administració i direcció d'empreses per la UAB. Experiència com a docent a la UVIC i Universitat Ramon LLull. Consultora de desenvolupament de negoci. Experta en màrqueting estratègic i innovació, ha liderat projectes de màrqueting en diversos sectors ( sector industrial, distribució industrial, transport, alimentació, retail , cultura entre d´altres ) i ha acompanyat a més de 100 emprenedors a encarar l´estratègia de màrqueting dels seus projectes.
Inscripcions: clicant a aquí