Neuromarketing: comprem emocionalment i ho justifiquem racionalment - Sessió formativa per empreses - Vic

Dijous, 13 de novembre de 2014

Dins el programa 2014 de Osona: Formació per Empreses i Emprenedors

El Neuromarketing es la part de les neurociències aplicada a les vendes, una eina que serveix per entendre el nostre comportament com a consumidors, i que fan servir gran part de multinacionals per millorar els seus resultats. Es calcula que el 85% de les decisions les prenem de forma subconscient (la majoria de les nostres decisions de compra, operen estímuls subconscients) i s´ha pogut veure per IRM (Imatge per Ressonància Magnètica) que 7 segons abans de prendre-la conscientment ja em pres la decisió de forma inconscient.

Principals continguts :

  • Els tres cervells
  • Els 6 disparadors que arriben al cervell primitiu
  • Els 4 punts bàsics per establir estratègies efectives
  • Els 5 recursos a utilitzar a dins l´estratègia
  • Elements a utilitzar en el missatge

Ponent : AB2, Gestió i desenvolupament de persones, SCP

Places limitades. Inscripcions clicant aquí

Quin cost té:

Gratuït

Darrera actualització: 22.07.2019 | 15:31