Servei d'Intermediació: Borsa de treball
DESCRIPCIÓ
La Borsa de Treball és un servei gratuït d'intermediació laboral entre les persones que busquen feina i les empreses que ofereixen llocs de treball, que té per objectiu obtenir una relació òptima entre el perfil de la persona que cerca feina i el lloc de treball que s'ofereix.
Aquest servei es presta des del Servei de Desenvolupament Local de la Mancomunitat La Plana, juntament amb la Xarxa Xaloc de la Diputació de Barcelona.
Si busques feina i vols accedir a la borsa de treball com a candidat:
Per donar-se d'alta d'aquest servei cal tenir edat laboral (com a mínim 16 anys), estar empadronat a algun dels municipis de la Mancomunitat La Plana, assistir a una sessió informativa d'acollida i fer una entrevista personal amb un orientador laboral.
Per fer la sessió d'acollida i l'entrevista s'ha de trucar al telèfon 938 124 167.
La documentació que cal portar per la primera sessió d'acollida és:
- DNI / NIE
- Vida laboral
- Currículum Vitae
- Certificat de discapacitat si procedeix
Si ets una empresa i busques personal:
Per donar-se d'alta del servei, truca al 938 124 167 o envia un correu a seleccio@mancoplana.cat.
Persones destinatàries:
- Persones en procés de recerca de feina, bé perquè estan a l'atur o bé perquè busquen una millora laboral.
- Empreses que ofereixin llocs de treball.
Cost per l'usuari:
Gratuït.
Equip tècnic:
Equip tècnic de Desenvolupament Local.
Àrea responsable:
Àrea de Desenvolupament Local.
És un servei obligatori:
NoCom sol·licitar-ho:
Cal demanar hora per telèfon trucant al 938 124 167.